مرکز لیزر موهای زائد

معرفی بهترین مراکز لیزر موهای زائد در غرب و شرق و مرکز و شمال تهران ادامه »

مرکز لیزر پوست

معرفی مرکز لیزر برای جای جوش صورت لک ها - کک و مک - RF - جوان سازی - جای جوش - موهای زائد ) ادامه »

لیزر زیبایی

معرفی مراکز لیزر زیبایی در تهران و کرج و دیگر شهرستان ها ( پوست و صورت و لاغری و ..... ) ادامه »

 

بعد از لیزر موهای زاید چه باید کرد

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

نکاتی که بعد انجام از لیزر موهای زاید باید رعایت شود .

یک الی دو روز پس از جلسه درمانی لیزر مو های زائد، پوست ناحیه تحت درمان ممکن است دچار التهاب شود. برای رفع این التهاب و قرمزی پوست ناشی از لیزر , کمپرس یخ و کرم های مرطوب کننده به رفع التهاب  پوست کمک می کند.

از قرار گرفتن در معرض نور خورشید پرهیز کنید

اجتناب از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و استفاده از کرمهای ضد آفتاب پس از بین بردن موهای زائد با لیزر توصیه میشود .

استفاده از لوازم آرایشی یک روز بعد از درمان بلامانع می باشد.

یک هفته بعد از جلسه درمانی فولیکول‌های مو همراه با شفت مو به خارج از پوست رانده می‌شوند و ممکن است این تصور اشتباه برای فرد پیش بیاید که رویش زودهنگام موهای زائد اتفاق افتاده است، این مسئله در قسمتهایی موهای ضخیم دارند، بیشتر جلب توجه می‌کند.

معمولا نیازی به مصرف داروهای مسکن نیست. گاهی اطراف ریشه موها دلمه میبندد که رفع آنها ۱۰-۷ روز بطول می انجامد ، در این مواقع از پمادهای آنتی بیوتیک استفاده می شود تا دلمه ها بریزند.

مراکز لیزر موهای زاید در تهران – سایت مرکز لیزر

توجه داشته باشید ممکن است رشد موی لیزر شده پس از ۱ الی ۲ هفته بعد از لیزر موهای زائد ادامه پیدا کند و سپس بریزد.

فرد باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کند زیرا به خصوص در افراد با پوست تیره تر گاهی دو الی سه ماه طول می کشد تا اثر برنزه کنندگی نور آفتاب از بین برود و این مسئله جلسات لیزر موهای زائد را به تعویق بیندازد.

باید توجه داشت در بعضی بیماران که سابقه عوارض لیزر موهای زائد وجود دارد یا به دلایلی احتمال عوارض در آنها بیشتر است، پزشک قبل از شروع درمان باید یک  تست از روش درمانی که میخواهد استفاده کند را انجام دهد ، بدین صورت که یک نقطه را لیزر می کند و یک هفته بعد این ناحیه توسط پزشک بررسی می شود و چنانچه مشکلی وجود نداشت درمان موهای زاید بدن یا صورت شروع می شود.

در اغلب حالات قرمزی حاصل از لیزر موهای زائد بیش از چند ساعت پایداری ندارد و استفاده از پماد زینک اکساید یا کرم های ترمیم کننده ی بعد از لیزر برای رفع این مشکل کفایت می کند.

محافظت ناحیه ی تحت درمان از اشعه ی خورشید نیز حائز اهمیت است که به همین علت بعد از لیزر از فرآورده های ضد آفتاب با spf بالا استفاده می گردد.

زیبایی و راحتی بدن – معرفی کلینیک های درمانی و زیبایی پوست

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.