مرکز لیزر موهای زائد

معرفی بهترین مراکز لیزر موهای زائد در غرب و شرق و مرکز و شمال تهران ادامه »

مرکز لیزر پوست

معرفی مرکز لیزر برای جای جوش صورت لک ها - کک و مک - RF - جوان سازی - جای جوش - موهای زائد ) ادامه »

لیزر زیبایی

معرفی مراکز لیزر زیبایی در تهران و کرج و دیگر شهرستان ها ( پوست و صورت و لاغری و ..... ) ادامه »

 

مرکز لیزر پوست صورت – درمان لک های صورت با لیزر

لیزر لکه های صورت

مرکز درمان های جدید لیزری برای درمان ( لک های پوست صورت ) در تهران – حذف لک های پوست صورت با لیزر (کلینیک)

از بین بردن ۱۰۰ درصد لک های قهوه ای صورت با لیزر

جای سوختگی ، اسکار

لک های ترک های بارداری

 اینبدینگ
لیزر پانچ صورت
برداشتن خال و زگیل با لیزر
پاک کردن تاتو  بدن با لیزر
لکه های بارداری و زایمان
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد  ملاسما بر روی ادامه مطلب  کلیک کنید

ملاسما + درمان

لیزر پوست صورت
درمانهای جدید لیزری در درمان ملاسما

از جمله درمانهای جدید لیزری ،کاربرد آن در درمان ملاسما است.

ملاسما چیست ؟ ملاسما به لکه های قهوه ای  بر روی صورت افراد بالغ گفته میشود .

بیشترین مکانهای درگیر گونه ها ،پل بینی ، پیشانی ،ولب فوقانی است . ملاسما غالبا در خانمها دیده میشود وفقط ۱۰%ََ افراد در گیر ،مردها هستند. این لک های صورت در فصول گرم تابستانها پررنگ تر ودر فصول سرد وزمستان کمرنگ تر هستند .
عوامل اصلی ایجاد ملاسما:
از عوامل اصلی که در ایجاد ملاسما نقش دارند می توان به مسائل ژنتیکی ،تغییرات هورمونی ، مصرف برخی از داروها وهمینطور بعضی بیماریهای مثل بیماری تخمدان وتیروئید اشاره کرد . همچنین اشعه خورشید فرد را مستعد ملاسما میکند.این بیماری به دلیل تغییرات قابل توجهی که درظاهر فرد دارد می تواند بر روی اعتماد به نفس فرد اثر فوق العاده ای داشته باشد بنابراین جزئ موارد با اهمیتی است وافراد بسیاری به دنبال درمان آن به متخصص پوست مراجعه می کنند.

متاسفانه با درمانهای حاضر هنوز درمان قطعی وکاملی برای این بیماری وجود ندارد .مصرف داروهای ضدلک حاوی هیدروکینون ،پایه و اساس درمانهای ملاسما می باشند که معمولا در مدت زمان استفاده نتیجه خوب است وبعد از قطع دارو ممکن است مجددا عود کنند وبیشتر بر روی لک هائی که به صورت ملاسماهای سطحی تر هستند اثرات بهتری دارند. سایر درمانهای رایج مزوتراپی ،میکردم ابریژن ودر نهایت استفاده از لیزر می باشد .

برای رفع لک های صورت بر روی بنر های کناری سایت کلیک کنید

درمان لک صورت (ملاسما) با لیزر

در مورد درمان ملاسما لیزر مقالات وجود دارد ودستگاه های مختلفی بر روی آنها تست میشود. یکی از این دستگاه ها لیزر co2 فرکشنال است که با ایجاد تراشهای سطحی بر روی پوست لک را کمرنگ تر می کند اما چیزی که امروزه وبه صورت جدید از آن استفاده می شود دستگاه های لیزرهای کیوسوئیچ هستند که با طول موج ۱۰۶۴از آنها استفاده می شودونتایج نسبتا خوبی داشته اند . معمولا بر روی فرد با جلسات متعدد به مدت ۱الی ۲ماه از این لیزر استفاده می شود .اما دستگاهی که به صورت خاص امروزه در کشورما از آن استفاده می شودبا هند پیس جدید دستگاه کیوسوئیچ باطول موج ۵۸۵ نامومتر به نام هندپیس گلد(gold handpiece)است که بیشترین جذب را درعروق خونی و همینطور در رنگدانه ملانین دارد. با توجه به اینکه امروز در پاتولوژی ملاسما وجود عروق خونی وارتباط آن با ملانوسیت ها را ایجاد تغییر رنگ تیره دخیل می دانند در نتیجه استفاده از این لیزر نتایج بسیار قابل توجهی بر روی رفع لک صورت دارد. در استفاده از این لیزر بیمار به صورت هفتگی مراجعه کرده وجهت درمان از لیزر کیوسوئیچ ۱۰۶۴ و لیزر ۵۸۵ به تناوب استفاده می شود به این صورت که یک جلسه از هر دولیزر استفاده کرده وجلسه بعد از لیزر ۱۰۶۴استفاده می شود .به اصطلاح یک جلسه laser toning +gold toningوجلسه بعد laser tiningبه تنهایی انجام میشود .عموما نتایج در جلسه پنجم یا چهارم بسیارایده آل بوده وملاسما به طور قابل توجهی بهبود پیدا میکند .

معرفی مراکز لیزر تهران و کرج و دیگر شهرستان ها  در سایت مرکز لیزر

از جمله درمانهای جدید لیزری ،کاربرد آن در درمان ملاسما است

مکانسیم لیزر براساس تئوری  subdellular photothermolysisاست که بدون تخریب ملانوسیت ها تنها ملانوزوم ها را هدف قرار داده وفعالیت سلولهای ملانوسیتی وایجاد ملانین را کاهش می دهد. این لیزر از طریق انرژیهای کم واسپات سایزهای بزرگ عمل می کند ودر این هدف تخریب ملانوسیت ها نیست بلکه هدف تخریب ملانوزوم رنگدانه ملانین است .

در این حالت عموما نتایج بسیار ایده آلی در جلسه چهارم و پنجم دیده می شود ودر موارد دیگر هم نیاز به جلسات نگهدارنده درفواصل یک ماه و یا فواصل بیشتر جهت حفظ اثر درمانی می باشد. در کنار این روش درمان دارویی نیز تجویز می شود .به نظر می آید که استفاده از طول موج ۵۸۵نانومتر که بیشتر روی عروق خونی تاثیر دارد در بهبود ملاسما وترکیبش با لیزرهای ۱۰۶۴که بیشتر بر روی ملانین اثر داردنتایج قابل توجهی را به همراه داشته باشد.

منبع:doctormalaki. com

لکه های بعد از زخم یا التهاب پوست : بعضی از بیماری های پوستی که بصورت التهاب های پوستی و لکه های قرمز یا قهوه ای خارش دار اغاز میشوند با مرور زمان بعد از فروکش کردن التهاب پوست لکه های قهوه ای بر جای میگذارد یا کسانیکه دچار یک زخم در پوست میشوند بعد از بهبودی التهاب یا زخم پوستی دچار لکه های قهوه ای تیره نامنظم میشوند .

همانند لکه های زایمان یا بارداری

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.